Publicerat: / Allmänt

Varför?

Jag kom och tänka på en grej... Eftersom jag precis har vaknat så kom jag ihåg vad jag drömde... Men, jag hade nog gärna glömt det ändå. För det är alltid samma visa! Jag är kär och han gillar inte mig. Eller så är det en jätte gullig kärleks historia tills slutet då någon har spridit ett rykte om mig/ han har varit otrogen hela tiden/Det bara varit ett skämt/ Han ska flytta. Varför får aldrig jag ett lyckligt slut?? Varför? Det är ju inte ens kul att vakna upp ur sånna drömmar!

Nä nu ska jag gå upp och göra frukost...eller lunch kanske? Haha! Sanna kommer i alla fall hit och hon får mig nog på mycket bättre humör... Som alltid!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.