Publicerat: / Allmänt

När Elin äter...

... Passar jag på att blogga lite kort!
Idag har vi i alla fall tagit massor med kort! På oss själva, Haha! Jag ska bara tipsa alla om en sak... Ha aldrig långbyxor/jeans och gå ut nu på sommaren... Även om solen är borta ett tag så blir det dö varmt när den kommer fram! Sen ska man inte lyssna på Elin när hon säger "Sätt dig i gräset!" För då blir man blöt och får insekter på sig! Och sånt är inte trevligt alltså!
Effter att vi tagit massor med kort så for vi in till stan ett tag och åt lite glass bland annat. Det var gött!
Sen den senaste halvtimman har Elin berättat om "Shutter Island" och hur bra den är! Men nej tack. Nog för att jag antar att hon kommer tvinga mig se den i alla fall!
Den ser ju hemsk ut!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.