Publicerat: / Allmänt

Tidig tripp till Skellefteå

Väckarklockan ringde 05.40 imorse och knappt en timma senare satt jag i en bil på väg till Skellefteås flygplats. Pappa stack till Mallorca med tennis klubben och lämnade mig och mamma till att cirkulera runt i Skellefteås stad för att vänta till att klockan skulle bli nio. När den blivit det satt vi båda på cafét "Lilla Marie" i en timma och åt frukost innan vi gick vidare för att finna lite behövliga saker. Det blev en klänning, ett linne, ett par solglasögon och några ringar (som jag hoppas blir perfekta till balen!).
 
Nu befinner jag mig hemma igen och ska strax till att börja laga mat!... Men hur det slutar får vi väl se, hoppas på att jag för en gångs skull kan behålla lugnet och att inget blir under eller överkokt, har en tendens att bli det då jag lagar mat... hehe.
(Bikinin är köpt sedan tidigare men detta var bilden jag la upp på instagram. Användarnamn: Sofialidman - kreativt eller hur?)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.