Publicerat: / Allmänt

Do no wat to do

Vad tycker ni om min rubrik? Övar på min engelska för det ser rätt ljust ut angående mitt familjsökande i USA, så jag tänkte att det är lika bra att bli van språket! (Riktigt dåligt skämt men skyller på att det är sent.)
 
Det kryper i fingrarna på mig. Jag tror jag vill göra en ny blogg. En specifik blogg för USA, eller bara livet nu efter studenten? Men jag vet inte. Hela gymnasieåren finns ju kvar här? Eller så är det just därför jag ska byta haha?
 


Postat av: Anna

Klart du ska ha kvar samma blogg! Är så roligt att själv kunna gå tillbaka. Hoppas du snart hittar en familj så du kan få komma iväg :) kram Anna

2014-09-18 @ 21:27:12
http://dressyranna.blogg.se
Postat av: Lisa

Nej jag tycker inte att du ska byta blogg! Det är nästan roligare att ha allt på ett och samma ställe så man kan gå tillbaka bland dina inlägg och se vad som kan ha inspirerar dig genom tiderna till att åka Au Pair. :)

2014-09-19 @ 07:19:47
http://elevkocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.