Publicerat: / Allmänt

Extremt besviken.

Kanske inte så många som vet det men jag har tillsammans med en kompis bokat biljetter till OneRepublics konsert. Det skulle bli min första riktiga konsert, (nu räknar vi bort festivaler utan tänker att man far för att se en specifik person!). Flygbiljetter och boende var bokat. Idag var det även bara 25 dagar kvar(!!!!), det var då mejlet kom om att de byter datum. De flyttar fram hela konserten en hel månad. VAD TUSAN GÖR DET?! 
 
Flygbiljetterna och boendet går inte att boka om. Så det blir ingen konsert för mig vilket jag är exremt besviken över. Men jag får ta och se från den ljusa sidan istället, ska få träffa en gammal vän jag inte sett på 3-4 år! Det är inte alls speciellt dåligt det heller. Nu får jag alltså längta efter henne istället haha! (Nog för att jag gjorde det tidigare också men då såg jag även fram emot konserten också!)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.