Publicerat: / Allmänt

Bikinikaos

Om ungefär tre månader kommer jag inte befinna mig i Sverige längre. Förhoppningsvis kommer solen skina och jag kommer ligga på en strand tillsammans med några av mina bästa vänner! Eftersom jag inte riktigt heller äger någon bikini, baddräkt eller något liknande (alltså ingen jag kan använda eftersom de alla är waaaaay toooooo slitna) har jag kikat runt lite på intranätet idag. Hittade tre stycken, eller samma modell men olika färger) på HM som jag funderar på att klicka hem. Lutar åt den svarta men samtidigt tycker jag ju att svart är så himla tråkigt... hm... (Dessutom kommer jag abra se blekare ut än vad jag är i svart, fast jag är ju rätt blek... asså...hm...)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.