Publicerat: / Allmänt

Sådant jag önskar mig i julklapp

Mamma och pappa har gått och tjatat på mig angående vad jag önskar mig i julklapp. Så nu har jag fått ihop en lista med bilder till och med! Det här med att jag borde önska mig saker för att flytta hemifrån vet jag... Men jag gör det inte. Försöker nog förtränga det faktum att jag går ut till våren och måste bli vuxen. Kan alltid önska mig "vuxengrejer" i födelsedagspresent.
 
Hårolja, Orofluido (finns hos frisören). Urbanears Plattan (finns lite över allt). Sminkborstar (Klicka HÄR för att komma till hemsidan). Pengar.
Möjlighet att testa yoga, typ ett presentkort eller något. Betald resa tur och retur till Stockholm. En utomlandsresa. En ansiktsbehandling.
Boken "Thirteen reasons why", språk spelar ingen roll. Spotify Premium.Thomas Sabo klocka, silver eller guld - lutar mer mot silver (finns hos Sivs ur och guld). Lite kommande saker jag önskar få för "halva priset" t.ex. Studentmössan.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.