Publicerat: / Allmänt

Inget att göra men trots det fullt upp

Jag har fullt upp med att göra ingenting nu. Stressen över jul är borta och nu har stressen angående nyår kommit istället haha! Men den stressen kan dra åt flanders nu för kläder, smink och annat som kan tänkas behövas är fixat. Så det är bara att njuta över att vara ledig och inte behöva göra... någonting!
Kan ju dra en liten sammanfattning av vad som hänt de senaste dagarna:
 
Dagen före julafton: Sprang runt som en tok på stan för att hitta ännu mer julklappar. Jag hade egentligen köpt klart allting men jag tycker det är så kul att ge saker så att när jag kommit hem hade jag 3st nya paket till min bror!
Julafton: Tro det eller ej men på denna morgon befann jag mig i tennishallen där jag spelade innebandy. Yep. Jag spelade innebandy en julaftonsmorgon haha! Körde även "mattcurling", där jag var löjligt dåligt men det var roligt ändå! Sedan firade vi jul hos kusinerna där jag fick bland annat en gitarr! Nu ska jag ta och lära mig spela på den då!
Dagen efter julafton: Sov alldeles för länge, umgicks med Sandra, fick min sista julklapp och gav bort min sista julklapp också!
Igår: Sprang på mellandagsrean och fyndade plagget nedanför som jag velat ha allt för länge!
 
Idag ska jag hämta upp Sanna och sedan ska vi bege oss till Maria och sedan... Har de tydligen fått för sig att vi ska dansa... Lite småspontant men det är helt okej ändå haha!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.