Publicerat: / Semestrar

Avundsjuka är en dålig sak...

Men jag kan väl knappast vara ensam om att vara avundsjuk på folk som sticker iväg mot varmare breddgrader nu eller hur?! Mina kusiner for till Turkiet idag och enligt väderprognoserna kommer det vara toppen väder! Bara sol,sol,sol och sol!
För både mig och mamma har det börjat kittla i fingrarna, ska vi boka en sista minuten? Eller ska vi boka något till sportlovet? Eller kanske till nästa sommar? Sist jag och mamma själva var på en resa var för 7 år sedan! Då såg det ut såhär:
(Förra året var jag på semester i Turkiet igen tillsammans med mina kusiner bland annat. Bilder därifrån finns under kategorin "Semestrar", sen är det bara att bläddra ner en bit så hittar ni dem)


Postat av: felicia - fotokobran

sv; jo, det är klart jag ser på family guy, fast det är inte ett av mina top 3! :)

2012-06-10 @ 21:15:35
http://fotokobran.se
Postat av: mallan

hahahhahah asså så jävla söt du var och är Sofia!!!!

2012-06-11 @ 00:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.