Publicerat: / Bilder på mig 2011

Hemma från gymmet nu!

Kan det finnas härligare dagar?
Personligen hatar jag torsdagar, om det beror på att de är så nära-men-ändå-så-långt-bort från helgen eller om det bara är för att vi alltid haft tråkiga ämnen på en torsdag... Eller om det är för att vi alltid brukat gå länge på skolan vet jag inte säkert. Men jag misstänker att det är en blandning av alla! Speciellt när vi haft sovmorgon varje torsdag och aldrig kunnat njuta av den eftersom vi ändå har varit tvungna att ta den tidigare bussen. (Jag pratar om både mig och Emelie när jag säger vi).
Men idag kunde Emelie hämta mig med sin moppe bil! TACK! Det var jätte snällt av henne! Sen hade vi ingen no utan matte istället, och musiken var inställd! Sen efter att ha slutat kvart i två istället för tio i tre drog jag hem till Matilda en stund innan jag for och biffade mig på gymmet!
Nu blir det att mysa med en skvallertidning i handen!... Kanske lite godis också?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.