Publicerat: / Allmänt

Helt dator fri dag igår!

Jag rörde inte en enda dator igår.. faktiskt! Vi hade sovmorgon så jag sov så länge jag kunde innan jag for till skolan. Efter skolan for jag och tränade med en kompis på Step in! Det är gratis för alla ungdomar i Piteå.. Och eftersom jag alltid varit sugen på att träna på gym så var det ju perfekt! Sen efter de var det ju Tjejkväll, och jag kom hem halv elva... Så jag var inte speciellt sugen att sätta mig framför datorn..
Så nu vet ni varför jag inte blogga igår!
Och om ni vill veta vad jag gör nu... Så kan jag skvallra att jag sitter och lyssnar på gamla disney låtar! Dom är faktiskt helt underbara enligt mig! Och jag blir grymt sugen på att se någon film!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.