Publicerat: / Allmänt

Jag är så unik att det jag kopierar blir orginellt

Citatet kommer från en vän som planerade att stjäla en bank (ni läste rätt, inte råna utan stjäla hela banken och gömma den på sin bakgård). Hon berättade hela sin plan för mig när jag satt och väntade på bussen, efter ett tag konstaterade jag dock att hela hennes plan var som handligen i filmen "Dumma mig" (en film som hon också sett). Det var då som hon slängde ur sig "Jag är så unik att allt jag kopierar blir orginellt".

Och där fick ni "dagens historia"!
Ikväll ska jag umgås med denna vän och bowla för första gången på nått år.
Kan även tillägga att denna vän heter Sanna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.