Publicerat: / Allmänt

Brännskador och julklappar!

Fredagen började med sovmorgon. Sedan kom Elin och hämtade upp mig innan vi for in till stan och fixade lite småsaker, grattis till henne förresten! Hon tog ju faktiskt körkortet i veckan! 
   I alla fall började jag fixa mig när jag kommit hem. Hade hunnit locka halva håret innan jag klantar mig rejält. Jag la ifrån mig locktången under en kort stund för att fixa något och när jag sedan ska ta upp den igen tar jag på fel sida. Jag bränner hela handen på 200 grader, kändes sådär lagom kul. 
Lyckas ta mig iväg till en middag som blev på stat, så sjukligt god mat det var! Lite små bökigt att behöva springa iväg till baren med jämna mellanrum för att be om is dock, men det är smällar man får ta när man är klantig.
For och hämtade upp några tjejer för att sedan dra till en annan Elin i öjebyn där vi mös på (och visade varandra våra dansmoves hahah!) innan det blev utgång. 
   Har nog inte haft så roligt när jag gått ut sedan PDOL. Så ja, det skulle väl gå att beskriva som en lyckad kväll!... Även om jag sprang till baren lite då och då för att få is att hålla i, det slutade inte bränna förens morgonen därpå, hehe.
 
Igår följde jag med då det handlades julklappar, såg "Dumma mig 2" och sedan var det lilla julafton hos Linnea. Vi åt julgodis, delade ut julklappar (kan slänga upp en bild på allt imorgon), åt lite tacoships också och pratade på om allt mellan himmel och jord i flera timmar.
 
Idag sov jag längre än vanligt, bakade lite julgodis och ska snart på jobb möte.
Elins julklapp till Linnea fick oss alla att inse hur otroligt duktiga vi är på dubbelhakor haha! La även upp denna bild på instagram men av någon anledning tyckte instagram att vi var för fagra och valde att ta bort den. Det tyckte jag var taskigt.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.