Publicerat: / Allmänt

Årsresumé

Många av bilderna är lånade av min vän Linnea (Klicka HÄR för att komma till hennes blogg). Jag hoppas det är okej för henne, hon är nämligen mycket duktigare på att dokumentera saker än vad jag är!
 
Januari
Firade nyår tillsammans med en helt bunt nya bekantskaper i Älvsbyn. Firade Emelie och Clara som fyllde år. Sprang runt i kylan och fotade till fotokursen.
 
Februari
 Blev helt nerkärad i Passengers musik. Åt brunch hos Elin, rullade fram resten av den dagen.
 
Mars
 Fick för mig att vara med i en modeblogg-tävling, haha hur tänkte jag där egentligen? Har aldrig varit speciellt "fashion" av mig och kommer säkert aldrig att bli heller haha. Sprang ut mitt i natten med vännerna och åkte madrass, var dock livrädd att det skulle komma en björn eller älg och attackera oss. Köpte ett par leopardskor jag letat i flera månader efter! (Dessa blev dock förstörda under PDOL tyvärr). Vann en "rit-tävling" på skolan med Elin haha!
 
April.
 Fick Little Mix's album, signerat dessutom! Svävade på moln där ett tag. Ställde upp som modell till Sandras fotouppgift.
 
Maj.
 Blev myndig. Firades av vänner och släkt. Blev bjuden på Sandras "Halv åtta hos mig". Vandrade upp på ett berg en sen vårkväll och pratade om allt mellan himmel och jord. 
 
Juni.
 Såg hur min kusin sprang ut genom skolans dörrar för sista gången. Såg mina fina vänner gå på balen. Drog ner till Nyköping Norrköping med Elin och Linnea där vi upplevde våran första riktiga festival, Bråvalla.
 
Juli.
 Under en av mina lediga dagar, jobbade nästan oavbrutet hela sommaren, begav vi oss på en liten roadtrip till Storforsen.
 
Augusti.
 Var på PDOL, vilket egentligen var de sista dagarna under juli men nu hamnade bilden under augusti - shit happens!, under de två dagarna jag var på festivalen hann jag nog vara med om allt. Träffade nya människor, förstörde mina skor, skaffade blåmärken och skoskav. Fick även uppleva min första kräftskiva någonsin.
 
September.
 Skaffade en ny mobil eftersom min gamla tyckte det var en smart idée att skicka dubbla sms. Pluggade som aldrig förr. Åt brunch hos Malin.
 
Oktober.
 Fick besöka Sanna i Umeå för första gången, vi dansade, shoppade och åt alldeles för mycket god mat.
 
November.
Började om att måla. Målade en teckning sen slutade jag igen.
 
December.
 Gick ut med tjejerna och fick den bästa utekvällen sedan PDOL. Hade lilla julafton med tjejerna. Skaffade en ny Youtube-kanal där jag ska bli mer aktiv och lägga upp covers. Sedan kan ni även "Tänka er en nyårsbild här!"
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.