Publicerat: / Allmänt

2 Filmer jag rekommenderar!

Den första är...
Water For Elephants
Tog allt ett bra tag innan jag faktiskt såg den! Funderat på att se den har jag gjort länge men det har som aldrig... hänt bara? Men nu är den i alla fall sedd och den var riktigt bra! Super gullig och allt, så jo! Se den!
Den andra är...
The Three Musketeers
Började se denna film hos Lisa när hon fyllde år och såg klart den nu hos Matilda ikväll! Kulisserna, kostymerna, skådespelarna, filmningen... ALLT var helt otroligt! Älskar den här typen av filmer, inte själva genern utan när det är såhär "gammalt", några andra favoriter är till exempel "Oliver Twist", "The purfume", "Pirates of the caribbean" osv.. Nu snackar jag inte handlingen utan hur själva filmen är gjord! Det är så coolt! Nej, den här filmen rekommenderas också!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.