Publicerat: / Allmänt

Love at first sight

Säg den flicka som inte har ett speciellt förhållande med skor! Jag köper dem sällan, hittar sällan ett par jag vill ha och när jag väl hittat några så slutar det med att de går sönder eller blir "rundade i klacken" så att man inte kan gå normalt! Men dessa snyggingar jag hittade idag ska jag sköta om... Såg dem för första gången när Tove hade köpt ett par i brunt, fy f-n så snygga! Senare idag när jag försökte döda tid i väntan på skjuts hem gick jag och letade efter skor, jag är i stort behov av nya. Jag går in på Din Sko där det hänger stora skyltar med texten "HALVA REA PRISET" och det är då jag ser dem. De bara står där helt oskyldiga... och billiga! Tvekade inte en sekund när priset för dem bara var 225kr!! Dessa ska användas väl, och skötas väl!... Dessa ska hålla!


Postat av: T o v e ♥

Men va fan... Jag betalade ju 500 :(

2012-02-09 @ 20:24:17
http://tovejonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.