Publicerat: / Allmänt

Luleå hela dagen!

Jag hann bara skriva ett väldigt kort inlägg innan jag for till Luleå med Matilda och Sandra. Vi hade lite bråttom, he-he. Första affären vi går in på (Cubus) så hittar Matilda en jätte fin klänning, jag provade den och de slutade med att jag köpte den! Sen  strosa vi runt i stan hela dagen, åt på sub o co. Matilda och Sandra hittade inget, men jag kom hem med en klänning,två nagellack, foundation, och en nyckelring som min skåp nyckel ska få sitta i! Men bilder får ni se imorgon!
Lagom fin och skakig bild helt klart! Haha!
Föresten! Tröjan jag "vill ha", den här stickade (som jag håller i). Den såg ut som någon hade börjat sticka, och sen inte orkat mer och slutat, sen att den gått sönder - Enligt Matilda! Jag tyckte den var snygg! Men den såg bättre ut på bild än på mig i alla fall!
Nu ska jag mysa i mjukisbyxor och en allt för stor tröja! Och hoppas på att huvudvärken försvinner! Så förlåt om inlägget blev dåligt... Men jag skyller på huvudvärken!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.