Publicerat: / Allmänt

Lovets första dag

Idag är det den första mars och även lovets första dag! Satt även i 2,5h och skrev en analys, efter att jag egentligen slutat, på skolan. Även om det kunde gått bättre så är jag i alla fall glad att det är över! Allt som är kvar att göra under lovet kommer vara att skriva klart gymnasiearbetet. Egentligen är det inte speciellt svårt, det är bara så jobbigt att behöva ta tag i. Men den rapporten tänker jag inte börja skriva på förens på måndag. 
 
Annars är det jobb som väntar ikväll, garderoben på challenge, men innan det ska jag komma på någonting att göra... funderar på att måla lite med akvarell, var ett tag sedan!
(Har precis skickat in en hel bunt med blider som ska bli "papperskort"! Länge sedan man gjorde något sådant!)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.