Publicerat: / Allmänt

Pladder

Skrev ett religionsprov som tog längre tid än beräknat, var näst sist ut ur klassrummet. Trodde det inte skulle ta mer än en ungefär en timma så på väg till skolan satt jag och funderade på vad jag skulle göra när jag kom hem, never been so wrong. När jag kom hem fanns det ingen tid för att lata sig utan det var bara att ta tag i nästa uppgift. På torsdag ska vi skriva en analys om ett negativt samhällsfenomen, så jag har suttit och tittat på en dokumentär och läst en hel del artiklar om ämnet nu.
...Ja, jag ser fram emot ett lov nu!... Även om jag kommer behöva skriva klart en rapport under det så ser jag fram emot det!
 
Annars ska jag till Umeå imorgon och kika på deras universitet (Sedan kommer jag få träffa Sanna som jag inte sett på aslänge så det var bara ett plus i kanten!).
 
Eftersom detta är ett bildlöst inlägg som handlar om i princip ingenting är jag väl medveten om att ingen kommer orka läsa det men det är helt ok hehe!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.