Publicerat: / Allmänt

En lista

10 saker jag tycker om:
Att resa.
Avsluta ett träningspass.
Långa promenader under höstens ljusa timmar då tankarna bara får sväva iväg.
Överraskningar.
Dansa, även om jag inte är speciellt bra på det.
Att se på två människor hur mycket de tycker om varandra.
Titta ut över havet och inte se något stopp.
Välgörenhet.
Disney.
Överraska människor.
 
9 saker jag tycker mindre om:
Skolan.
Att jag har en tendens att vara alltför lat ofta.
Svordomar.
Min usla matlagning.
Svikande elektronik.
Bråka med folk om det heter plättar eller pannkakor.
Min tendens att särskriva ord.
Känslan av att vara osäker.
Att sova bort en hel dag.
8 bloggar jag läser:

7 saker jag vill göra i framtiden:
Resa till så många länder som möjligt.
Besöka varje världsdel.
Tågluffa genom Europa.
Lära mig surfa.
Bada med delfiner.
Donera blod.
Jobba utomlands.
6 saker jag är rädd för:
Nålar och då speciellt sprutnålar.
Älgar.
Mörkret.
Voldermort.
Dinosaurier.
Döden.
 
5 böcker jag tycker om:
Hungerspeler av Suzanne Collins.
Fatta Eld av Suzanne Collins.
Revolt av Suzanne Collins.
City of Bones av Cassandra Clare.
Flyga högt av Katarina Von Bredow.
4 ord som beskriver mig:
Glad.
Tidsoptimist.
Kreativ.
Slarvig.
 
3 saker jag ser fram emot:
Att inte ha träningsvärk längre.
Att vara läxfri.
Turkiet.
2 förebilder:
Mamma.
Pappa.
 
1 bra låt:
Ed Sheeran - I See Fire.
 
Listan snodde jag från Linnea som tog den från någon annan haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.