Publicerat: / Allmänt

Tjejers i-landsproblem

Har precis städat rummet och nu belönat mig med en ansiktsmask som får mig att visa mindre känslor än en hollywoodfru som nyligen sprutat in botox i ansiktet. Kan även nämna att ett i-landsproblem uppstått... Jag har allt för mycket kläder (ska sälja lite på loppis eller lämna in till röda korset) men trots det inget att ha på mig, eller jag har ingen stickad tröja som kan hjälpa mig att inte frysa ihjäl under skoldagarna. Måste verkligen köpa mig en lol! :p

(EDIT: Till er som inte förstod var jag oseriös med både ":p" och "lol")



Postat av: Penny

Du kan göra det enkelt för dig och ge allt du inte vill ha till mig ;D
Nä men en bloppis hade ju varit super kul!

2013-09-27 @ 20:12:36
http://pennyedvinsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.