Publicerat: / Allmänt

10 saker

  • Det tog ett bra tag att komma på 10 saker om mig för jag hann bli hypnotiserad av att se mitt egna ansikte snurra runt.
  • Det tog några dygn faktiskt.
  • När jag var liten hatade jag mitt namn.
  • Jag ville heta Rachel.
  • När jag var liten var jag även fast besluten om att färga håret knallrött så fort jag fick.
  • Om du vill få mig att skratta ska du visa en bild på en bebis som gör en rolig min (är det en rolig text till får du pluspoäng)
  • Jag är en ren natur begåvning på sär skrivningar.
  • När jag var liten ville jag verkligen att Peter Pan skulle hämta mig till landet ingenstans.
  • Det vill jag än idag.
  • Jag fullkomligt hatar horoskop men läser dem ändå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.