Publicerat: / Allmänt

Om du missat det; Det är snart julafton

Idag under lunchen kom jag och mina vänner på en grej... Det är snart julafton! Kanske det är dags att börja stressa med julklappar typ...nu? De senaste åren har jag sprungit på stan den 23/12 i hopp om att hitta de sista paketen. Vad jag själv vill ha i julklapp har jag inte alls någon aning om, jag vet däremot att jag kommer få en hel drös med "Nu-är-det-snart-dags-att-flytta-hemifrån"grejer. Nödvändigt men ack så tråkigt... tror jag? Hahah vem använder ens "ack" i en mening nu för tiden?
Slänger in en bild från helgen även om den absolut har ingenting att göra med inlägget! Grattis än en gång min fina vän!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.