Publicerat: / Allmänt

Jag är tillbaka - Det var inget för mig

Vet ni vad, att blogga mode är ingenting för mig. Jag älskar modebloggar men att ha en själv... Nej, det går inte. Min garderob är helt enkelt inte "byggd" för att vara det. När jag bloggar vill jag skriva om onödiga saker som vardag, träning, lite "mode" och mina vänner. Med andra ord, jag vill skriva om mitt liv. Den här bloggen är inte till för att bli nästa "Kenza-", "Angelica Blick-" eller "Kissie-" blogg. Denna blogg är till för att JAG vill blogga och skriva av mig.
 
Därför hoppar jag här med av tävlingen och börjar blogga här igen. 
 
I samma veva som jag skrev de orden blev jag genast mer motiverad till att börja fota och lägga ut massa bilder här på bloggen! Så från och med nu bloggar jag här igen. Men tro inte att jag kommer ha en jämn uppdatering, jag är en periodare det vet alla haha! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.