Publicerat: / Allmänt

Nodomys på en torsdag

Idag ville jag verkligen inte kliva upp ur sängen. Det var så varmt, mjukt och mysigt där att jag halvt bad till gud om att få stanna. Om ni inte lyckades lista ut det så fick jag det inte utan jag for till skolan och var ovanligt produktiv. Spelade in första podcasten till gymnasiearbetet med Haedil, antecknade flitigt (som en samhällselev ska göra) under samhällslektionen och stannade kvar efter skolan för att räknade matte eftersom vi har prov nästa vecka. Sedan vandrade jag runt i stan för att fördriva tiden innan jag gick till nodo där jag åt middag (och pratade strunt) med tjejerna.
 
En väldigt bra sammanfattning av min dag om jag får säga det själv! Nu kan jag dock inte vänta på att få gå och lägga mig. Är så fruktansvärt trött.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.