Publicerat: / Allmänt

There´s a chance for everybody

Om jag måste nämna en person jag tycker klär sig snyggt skulle det bli Kenza Zouiten. Det är sällan den kvinnan misslyckas med en HEL outfit. Visst finns det någongång att man kan vara lite osäker på ett enskiljt plagg hon har... men det är sällan! I alla fall satt jag (stalker som jag är) och kollade tillbaka på hennes gamla outfits och där hittade jag en väldigt vacker skapelse. 
Men egentligen... Klädde jag mig speciellt bra när jag var yngre?? Svaret är ett solklart nej. Visst jag hade mina stunder så jag fick ihop något snyggt men oftast var jag en vandrande modekatastorf, vilket jag än idag är. Dock måste jag få säga att jag ändå blivit bättre än vad jag var förr...
Det jag egentligen ville komma fram till var att när jag hittade denna outfit på Kenzas blogg så kände jag bara "Det finns en chans för alla.." Att liksom lyckas med att bli lite modeinriktade och skaffa en lite mer "personlig stil"... Det finns en chans!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.