Publicerat: / Allmänt

Här kommer sanningen:

Jag får varje dag höra att jag är dålig på att blogga, är det inte av mina kompisar så är det av mina föräldrar (Jepp, de läser min blogg... Eller i alla fall pappa... Fast han läser den inte egentligen, han tittar bara på bilderna!)
I alla fall så finner jag varken tid eller lust till att blogga. Och nej, jag kommer inte ta bort bloggen! 

Här finns mitt liv "ytligt detaljerat" från 2011, varför skulle jag radera allt det? 
Nej, det är för mycket med skolan nu. Jag är för duktig på att skjuta upp allting till sista dagen och försöka få ihop det. Bloggen kommer stå död ett tag, jag vet inte hur länge. Det kan vara en vecka, det kan vara en månad... Det kan vara ett halvår! Jag har ingen aning.
 
Det kan hända att nått inlägg kommer dyka upp, jag lär i alla fall skriva på facebook när jag börjar om att blogga igen. Så till dess...
 
Simma lugnt!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.