Publicerat: / Allmänt

Loppis

Gårdagen blev rätt lyckad! Den var bitvis rätt kall och tog väldigt ont (för jag är ingen höjdare med att slå på en volleyboll på "rätt" sätt!) men den var också väldigt trevlig och bjöd på många skratt!

Idag ringde Sandra och väckte mig, vi drog senare iväg till loppisen för att fynda lite... och att man gjorde! Det var några tjejer som stod och sålde skit snygga kläder! Tyvärr fanns det inte så mycket i min storlek men jag hittade en tröja som jag köpte för bara 10kr(!!!!!!!!!!!!!!!!). Sen for vi förbi kupan och där hittade jag ytterligare två par jeans för 40kr sammanlagt! Nej, det är inte precis några jag kommer använda som de är, jag tänkte klippa lite och se om jag skulle kunna göra dem till ett par lyckade shorts!

Efter detta har jag varit hos Sandra! Vi låg ute och solade och jag kan möjligtvis fått liiiiiiiiite färg!
Bilderna är tagna från Sandras blogg (HÄR)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.