Publicerat: / Allmänt

Sista dagen innan verkligheten är tillbaka!

Detta var den sista dagen på lovet.
Den började med att hela familjen for ut och åkte skridskor skulle man kunna säga. Eller, jag och Erik turades om att ha skridskorna (Jepp, ni hörde rätt! Jag pressade ner mina fötter i dom där gamla och försmå skridskorna. Att de var försmå vägrade jag erkänna för jag lyckades ju som ändå ta mig fram en bit.) Det var toppen väder när vi kom dit men sedan bestämde sig solen för att gå i moln och det blev lite kallare så vi for hem igen.
Väl hemma for jag ut på årets första riktiga löprunda! Det blev 7km i motvind och snöstorm... delvis... och lite sol på vägen! Men oerhört skönt var det. Nu är man äntligen igång, gäller bara att fortsätta springa fast än att skolan börjat om nu.
Sedan nu som slut på dagen ska jag ge denna bok en chans... Alla säger att den är bra, men jag är liiiiite skeptisk till den... Hm... Vi får se!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.