Publicerat: / Allmänt

Och där kom förkylningen!

Man tycker ju att en person som blivit drabbad av lunginflammation genom att kyla ner sig efter ett träningspass borde lära sig att INTE låta det ske igen. Men självklart kände jag för att sticka ut ur mängden och utmana ödet!
Just nu har jag dragit på mig en hemsk förkylning. Jag kan inte andas genom näsan (vilket bidrar till att jag snarkar som en gammal ko på natten!), halsen är alldeles bedövad men hostan är ändå inte SÅ hemsk. Inte än i alla fall...

Idag har jag i alla fall hunnit med att vara med Matilda, jag slängde i mig 2 alvedon och halstabletter innan jag for och det hjälpte väldigt mycket! Hos henne passade vi Wilma (hennes lillasyster), gick på en promenad, pratade och avslutade dagen med ett avsnitt top model! Då hann även Elin komma så vi såg det allihopa!
(Bilden snodde jag från Matildas blogg (HÄR), den var från våran lilla promenix!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.