Publicerat: / Allmänt

Klantskalle!

Jag kom fram till jobbbet idag i god tid... Jag var hela 20 minuter före bestämd tid. Det fanns en trapp där som jag satte mig på och väntade på att de andra skulle komma. Några sms skickades iväg då jag frågade om de var långt borta och det är då som svaret kommer... Svaret som INTE fick komma! "Men vi börjar väl inte jobba idag?!:o".
Och nej, vi började inte jobba idag... Vi börjar jobba nästa vecka!
Så där var jag. I stan. Klockan nio... En timma före alla affärer och liknande skulle öppna... Klantskalle! Vad skulle jag göra nu?!

Som tur var hade inte Linnea några planer för idag och hon hade vaknat tidigt! Så vi umgicks ett tag, senare kom Moa och Linnea Lu. Tillsammans drog vi in till stan och åt glass! Och nu är jag hemma och ska laga mat för sen ska jag fara in till stan (igen!) och träna!
(Detta var en bra sammanfattning på dagen!)
Hittade en gammal arkivbild som beskrev min känsla imorse rätt bra!


Postat av: jessica

bra sofia, mkt bra! ;)

2012-06-18 @ 20:38:26
http://jessicanordsvahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.