Publicerat: / Allmänt

4 Juni 2012

När jag vaknade idag drabbades jag plötsligt av en hemsk "ångestattack". Klockan var 15.20... Förstår ni?! Jag har sovit bort hela jävla dagen. Detta är inte ok för fem öre. Hur ska jag kunna somna ikväll?! Jag hade faktiskt ställt klockan men tror ni att jag vaknade av den? Nej!

ASSÅ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hatar när sånt här händer.
Kan annars meddela att jag fick iväg alla inlämningar i tid och nu blir det inget mer pluggförens till hösten... Kunde livet varit mer underbart för tillfället? Jo, det kunde det! Jag behöver inte ha sovit bort HELA dagen!



Postat av: Mallan

Bättre det än att körkortet kanske ryker....

2012-06-04 @ 17:38:23
Postat av: Elin

Haha, hoho, hehe, hihi, hahahahahaha :D

2012-06-04 @ 18:08:57
http://onceuponaseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.