Publicerat: / Allmänt

Oh chariot, I'm singing out loud... To guide me... Give me your Strength

För cirka en minut sedan var min tankegång såhär: "Jag går och tar lite kladdkaka, då har jag någonting att blogga om! Typ skriva "Just nu mumsar jag på en kladdkaka och ska snart sova blablabla" Det blir bra!" Så jag gör så. Tar lite kladdkaka och går mot datorn, det enda så kallade problemet är att jag börjar äta lite på den på vägen... Behöver jag ens nämna att jag hann äta upp hela innan jag slutligen satte mig ner för att blogga. Med tanke på att jag precis skrev hela händelsen och inte att jag NU sitter och äter kladdkaka så tror jag att ni listat ut vad som hänt...
Men jag kan i alla fall nämna att jag ska sova nu! Nattinatt!... Okej inte en chans att jag går och lägger mig nu, kanske om två timmar? Sounds good?
Blir att umgås med denna brud imorgon! Och nej, vi ska inte försöka oss på att göra ännu en kladdkaka som kommer misslyckas.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.