Publicerat: / Allmänt

Det som är gammalt ska lämnas i det förflutna

Så vad är poängen med att sitta och gilla mina gamla facebook statusar från två år bakåt? Det är något mina vänner kan ta och fundera på tycker jag. Om jag lägger upp en status på facebook är det kul om det gillas då.... Inom de där 24h timmarna... Inte om den gillas efter två år!...Nåja, finns inget annat jag kan göra än att sitta och skratta åt hur löjlig jag var när jag var yngre och tacka alla som grattat mig för att jag lyckades ta mitt moppekort!
Vad har annars hänt idag? Vi hade fotolektion och fotograferade äpplen. 
 
Och nu blir det ett litet snabbt avslut för jag kom på att läxan ska vara klar idag... ojdå, hehehheheeh!
Vi höres en annan läxfri dag!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.