Publicerat: / Bilder på mig 2011

Sovmorgon... va?

Stressade för att hinna med mamma imorse in till skolan! Skriver ett snabbt sms till Sandra att jag åker buss med henne och vad tror ni jag får för svar? "Börjar inte du senare?" DAMDAMDAAAAAA! Jag börjar en timma senare eftersom jag går spanska! Bra start på dagen?? Nja, men jag satt och lekte lite med eyeliner nu på morgonen så det är väl både positivt och negativt att jag missa sovmorronen... Fast eftersom jag inte riktigt är säker på hur jag ser ut i eyeliner kanske det inte var så bra? Hahaha oj så sjorvigt inlägg! Förlåt... Blir i alla fall att smita till stan efter skolan och spana på lite saker som jag behöver införskaffa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.