Publicerat: / Allmänt

Klockan är bara 13.00!

Och jag har redan varit ute och sprungit en timma! Aldrig att jag varit såhär aktiv en lördag, brukar alltid sova bort dagarna. Hahah! Men nu ska jag hoppa in i duschen, och fixa mig sen ska jag slänga ut en ny cover! Hm.. efter att covern kommit ut kommer jag nog ta en liten "weekend" paus från bloggen. Så jag kan ju passa på att säga redan nu vad som kommer hända denna helg:
  • Lördag: Spela in en ny cover och tjejkväll hos Matilda!
  • Söndag: Träna och sticka till Sandra för att plugga!


Postat av: Sandra

Skulle inte jag komma till dej? ;)

2011-09-17 @ 15:59:35
http://sandrajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.