Publicerat: / Bilder på mig 2011

BLOGGraped!

Glömde logga ut hos Sandra... Så hon satte sig ner och tog sig tid att skriva ett till inlägg om min kära "Skortnisse"! Tänker inte ta bort det eftersom det faktiskt var rätt kul! Hahaha! Det roligaste var att hon tog sig tid och gjorde det! Men bara så ni förstår (vilket jag tror alla gjorde) så är inget av inlägget nedanför sant...
Nu ska jag tillbringa resten av kvällen med att planera ut en plan för att hämnas! MOHAHAHAH!... Nä okej jag ska vara lite mogen... Glöm att jag skrev det där "MOHAHA"et och läs bara "Nu ska jag tillbringa resten av kvällen med att planera ut en plan för att hämnas!"... Så! Tack på förhand!
Kanske ska jag strypa henne?? Why not liksom? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.