Publicerat: / Allmänt

Selena Gomez

Det är otroligt vad man kan göra i studion..
Och live...
Asså jag älskar verkligen låten, men jag tycker varken hon eller musikvideon passar.
Självklart hon inte vill vara någon annan liksom! Hon har ju ALLT!


Postat av: Sanna

Joo, det var en av sakerna jag också tänkte på! Den borde ha varit mycket längre, tänkte mig det så iaf!

2011-05-21 @ 09:26:32
http://sanna0hman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att när man hör henne live så sjunger hon väldigt tyst och falskt tyvärr, mycket bättre med studio verstionen ! Hon har nog inte så bra röst som man kan tro innan man hört henne sjunga live ... Synd =/

2011-06-30 @ 15:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.