Publicerat: / Allmänt

Harry potter!

Ska göra mig klar för att fara iväg och se Harry Potter med Sandra nu! Har väl inte så mycket annat att säga än att Jag faila totalt när jag skulle hem från jobbet. Gasen på moppen "Hakade fast" samtidigt som jag svänger, allt slutar med att den slirar till och jag hamnar under den. Kom undan med skrapsår på knät och handen, men det gör ont!
Fast det var rätt roligt att höra mamma och pappas reaktioner när jag berättade det..
Pappa
Jag: Pappa jag ramlade med moppen.
Pappa: Hur gick det med moppen? Jamen ser du repor över hela sidan!
Jag:...
Mamma
Jag: Mamma jag ramlade med moppen.
Mamma: Men oj hur gick det med dig!
Jag: Gjorde illa knät och handen och moppen fick repor...
Mamma: Men oj, är du säker på att du vågar köra till Sandra då?
... Man kanske kan tigga skjuts...?he-he-he!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.