Publicerat: / Allmänt

Hos Marielle!

Sitter och väntar på att Marielle ska äta färdigt. Vi kom precis hem från stan, jag hittade  inte så mycket men en ny conceler(?) Blev det i alla fall! Den förra som jag hade (och hatade) hur länge som helst! Blev lite sur när den aldrig tog slut eftersom jag ville köpa en ny, Hahah! Och när den väl tog slut (igår) så fick den inte ta slut! Jag hade verligen behövt den idag! Men nu har jag i alla fall en ny! Perfekt!

I övrigt så har vi inte gjort så mycket mer, Jag, Amanda och Marielle vandrade mest runt och kommenterade utbudet av kläder och var det finns att köpa bäst underkläder... Intressant va?

NU ÄR MARIELLE KLAR!!! Vi höres senare!


Postat av: Emelie

Sv: jo det var jättegott ^-^

Haft en bra dag? =)

2011-01-03 @ 19:21:30
http://emellay.blogg.se/
Postat av: marie

Sv; de e bra sofia, de e bra :D

2011-01-03 @ 19:32:24
http://marieejohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.