Publicerat: / Drömmar

Wihoo!

Vet inte hur jag ska starta detta inlägg... Vi kan väl ta och hoppa tillbaka en vecka kanske? I alla fall så hamnade jag på sjukhuset förra veckan eftersom jag fick så fruktansvärt ont i magen, jag fick fara från Piteås sjukhus till Sunderbyn. När vi kom till Sunderbyn gick jag i princip direkt och la mig, mamma däremot gick för att äta. När hon sedan kom tillbaka hade hon hittat en annons där det stod att de sökte ungdommar till en film! Självklart ville jag söka!
Så idag var jag på provfilmning för "den nya ungdomsfilmen", eller provfilming och provfilmning... Skulle mer vilja säga casting eftersom vi inte läste några repliker utan bara pratade om oss själva! Det roligaste av allt var i alla fall att Matilda och Sandra hängde med för att vara "stöd" för mig men det slutade med att jag och en tjej som jobbade där fick dem att söka de med! Hahaha! Nu ska jag ta och läsa lite so eftersom jag har varit borta, och kanske städa lite?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.