Publicerat: / Allmänt

Usch...

Jag var på backa idag och kollade vilket gymnasieprogram jag ska gå.. Det har alltid legat och velat mellan Natur och Samhälls. Men inte blev jag precis så mycket klokare av allt! Naturarna säger att natur är lugnt om man bara hänger med på lektionerna. Sen säger dom att Samhällarna har jätte mycket läxa och plugg och och... plugg! Samhälls säger precis samma sak, att bara om man hänger med på lektionerna så är de lungt, och  att natur är plugg plugg plugg..
Usch! Jag kommer ingen vart med det där, att det kommer hem flera brev där det står "Välj blablabla!" och "Säkra din framtid och välj blablabla!" JAG ORKAR INTE MER!
Nu ska jag ta det lugnt... och försöka hitta taggen till nationella provet imorgon! Vi ska sitta 2h30min (?) och skriva en uppsatts. Jaja, det ska väl gå det också?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.