Publicerat: / Allmänt

Förvirrad..

Jag är förvirrad! Hemskt snurrig just nu! Jag har ingen aning om hur jag ska lyckas lugna ner allting! Vad håller jag på med nu egentligen?! Åh! JAG BLIR BARA FÖRVIRRAD!... Kan ingen bara ge mig en kram?


Postat av: Sandra

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

2011-02-16 @ 15:00:34
http://sandrajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan ge dig HUR många kramar som hellst!!!

Synd bara att du är lite för långt bort...

Sofia!

Det får räcka med CYBERHUGGGSSSS för tillfället!



Men, tänkt på någonting annat,

tänk inte på det som får dig att känna dig förvirrad varje gång du har en chans att tänka på någonting annat! <3

Jag kanske är anonym nu... men finns alltid för dig hela tiden varje dag verje minut och varje sekund!

allting blir bra tillslut.

Kram på dig söta du!

2011-02-17 @ 23:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.