Publicerat: / Bilder på mig 2011

Ögonbryn

Jag måste hitta en ny "Ögonbrynsnoppningsak"!(Kommer inte på namnet till vad det är!) Därför får ni ingen bild som visar ögonbrynen idag. Dom har liksom börjat bli gigantiska!


Postat av: Elin din bästa Vesterlund

Far och gö dom hos Parelle! (du vet "jowa huset" smink stället vänster om expert) dom är awesome, trevliga och proffsiga som satan!! Hon jag går hos e Kuunng! (eller ja det kan hon ju egentligen inte vara) Blir skit snyggt! Alltid nöjd, och dom e himmla lätt att prata med, sist snackade vi om skräckisar, jag menar kom igen! :D



Inte speciellt dyrt heller!

Så GO for it beautiful woman!! :D

2011-08-05 @ 02:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.