Publicerat: / Drömmar

The Hunger Games Cast!

Hungerspelen skådisarna är hääär! Och jag blev rätt...chockad? Tjejen har jag ingen aning om vem det är men killarna!! Fast eftersom de är duktiga skådespelare så tror jag att det kan bli grymt bra!
Jennifer Lawrence - Måste helt klart färga håret brunt!
Josh Hutcherson - Trodde han skulle spela Gale först med tanke på håret... Men det blev visst Peeta för honom! Dags att dra till med lite blekmedel i håret kanske? Bara dom inte gör de såhär fult gult...
Liam Hemsworth - Även känd som Miley Cyrus Expojkvän.. Hm.. Han kan nog funka...
Hungerspelen i sig är VÄRLDENS BÄSTA TRILOGI! Finns inte bättre! Den är verklighetstrogen på ett icke verklighetstroget sett.. Nu måste dom där göra filmen bra! Det får inte vara nå stoneface som i Twilight serien... FRAM MED KÄNSLOR KILLAR OCH TJEJEN!



Postat av: Lisa

Detta gillar jag inte! Peeta ska ju vara snygg! han där är inte snygg XD Han ser mesig ut! Ex pojkvännen borde spelat peeta ist!

2011-04-06 @ 19:31:00
http://elisabethsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.