Publicerat: / Allmänt

Plugg-Springa-Plugg

En kompis frågade på msn vad jag skulle göra idag! Svaret blev "Plugg..Springa..Plugg!" Det är precis vad min dag (eller det som återstår av den) gå ut på! Men för att orka springa måste man ju ladda upp med... PIZZA! Mums!
Inget speciellt har väl hänt idag? Förutom att hela klassen blev osams när vi skulle välja klass tröja, som det ser ut nu så blir den lila... Vilket inte Jessica tyckte om så hon sa högt och tydligt "Men vem har på sig en lila tröja i skolan?!" Sandra började skratta och peka på mig, för vad har jag på mig om inte... EN LILA TRÖJA! Hahaha! Det var faktiskt rätt kul! Annars har vi också fått kakor att sälja från spanskan... Det går till våran spanien resa! Så...

KÖP KAKOR AV MIIIIIIG!

Jag sålde lite till busschauffören som blev väldigt nöjd!
... Men nu ska jag åter gå till detta eviga pluggande innan jag far ut och springer! Och sedan återgår till att
plugga...
(Edit: Inlägget är en timma försenat! Trodde jag posta det men tydligen inte... aja!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.