Publicerat: / Listor

TJEJTEST @ 2010

Du har just nu på dej - sockar, byxor, linne, munktröja (Den är ny och jätte skön!!!) och underkläder.
Du älskar färgen - Har ingen favorit, men svart och vitt går ju till det mesta..? he-he
Du älskar maträtten - PIZZA! Hamburgare, tacos, palt, plättar, oxfilé, potatisgratäng... he-he-he
Din favoritdag skulle se ut såhär - Jag vaknar upp och är utvilad, sen hinner jag göra massor den dagen och har jätte roligt hela tiden! Sen lägger jag mig i tid!

KÄRLEK
Du är tillsammans med någon- Nej
Du har varit det detta året- He-he-he... Nepp.

Du är kär i någon - Nej
Du älskar att vara kär - Hahaha! Det är det inte alltid!


VÄNNER & FAMILJ
Du har många vänner - Yes man! Och tackar inte heller nej till nya!
Du har en stor familj - Mamma, pappa, jag och lillebror... den är väl lagom stor?
Du har en bästis - Flera!
Just nu umgås du mest med - Min trogna vän Datorn!
Din familj gör minst en familjeresa varje år - Typ
Du älskar dina vänner & din familj - Vem gör inte de?
Du finns där för dem - Ja!

ÖVRIGT
Om du fick vara någon annan för en dag skulle du vara - Kan man inte få vara flera i typ en månad? En ny person / dag!
Ditt favoritplagg är - TROSOR!!!!!!!!!!!
Natt eller dag - Det beror helt på, varje morgon vill jag att det ska vara natt... och varje kväll vill jag att det ska vara dag typ... hihi

Singel eller förhållande - Om det skulle stå "Ha värsta underbara killen eller singel" Hade jag ju självklart valt "Värsta underbara killen"... Men skulle de stå "Ha värsta idiot killen eller singel" Hade jag valt singel!
Kompisar eller familjen - Men som om man kan svara på den?!
Handboll eller fotboll - Fotboll!

Stockholm eller Göteborg - Har typ aldrig varit i Göteborg... Så de blir väl Stockholm?
Foki eller Kissie - Kissie tror jag ... Jag diggar henne! He-he-he!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.