Publicerat: / Allmänt

Minst 12 inlägg på en vecka!

Måste jag göra för att Elin ska göra en "riktig" blogg design åt mig... Hon tycker nämligen inte det är lönt att göra en design som tar 5 dagar att göra och sen bloggar man en gång / år.  Nog för att jag vill blogga för att det är kul... och inte för att jag har "press" på att blogga. Fast den här veckan får man väl pressa sig? De komiska är väl att Elin sa "Det är inte ens två/dag" Ehm... nä.. jag menar två dagar i veckan kan jag ju bara lägga ut ett inlägg! Hahah!
Eftersom min mage är som den är blev jag hemma från skolan idag så nu ska jag plugga!... Prov imorron, Jippie!


Postat av: luffi

Hejsan!

Kikar runt lite här och var! Allt bra med dig idag!?Kram luffi

2010-10-18 @ 11:14:23
http://www.luffi.se
Postat av: Kusin Lena

Sofia, du ska då inte skippa högklackat bara för att du är lång. Jag har ofta skor med hög klack och blir minst 1.80 cm i dom. Så kör på. Det är snyggt att vara lång!

2010-10-28 @ 23:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.