Publicerat: / Allmänt

Good stuff goes bad

Jag hade tänkt vänta ett tag med att skriva vad jag gjort idag eftersom jag och Elin var ute och knäppte några kort tills mina fingrar värkte av kylan! Men eftersom hon inte hunnit redigera dem så kan ingen av oss lägga ut några bilder från idag. Förutom att vi fotade så försökte hon lära mig om hur man ändrar i kodmallen och håller på... Ska jag vara helt ärlig fattade jag inte ett skit men de säger vi inget till nån om! Eller okej liiiiiite förstod jag.

Jag har en väldigt dålig nyhet att komma med också.. Det är att jag måste plugga... Plugga och plugga och plugga! Alla säger att åttan är svårare än nian. Jo pytsan! Inte hade vi prov på prov i åttan inte! Dessutom är det massor med val nu också! Vad ska jag välja att gå för linje på gymnasiet? Köra på säkra kort eller satsa allt och kanske misslyckas? Usch! Jag tycker INTE om det är!
Nu blir det lite engelska innan jag går och lägger mig...
Fråga inte varför jag har allt hår uppsatt mitt på huvudet... Jag vet att det ser idiotiskt ut!
Good stuff Bad stuff



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.