Publicerat: / Allmänt

Tänkte uppdatera bloggen lite!

Det har varit så mycket med skolan och allt annat som kommer runt just nu! Gymnasievalet, proven...allt! Men nu är det helg! (Äntligen!)
Idag sov jag faktiskt inte bort hela dagen! Jag hann med rätt mycket faktiskt, jag har lämnat tillbaka en (väääääääääääääldigt) försenad film som jag hade hemma. Lämnade visst tillbaka fodralet men aldrig filmen.. Ops!
Sen sprang jag runt och letade en födelsedags present till Sandra! Hon kommer få precis vad hon önskat sig... Mohahah! Kameran är också på laddning så idag tänkte jag knäppa lite kort!
Men nu måste jag skynda mig att göra mig klar... Byta kläder, fixa håret, bättra på sminket... Allt sånt där!


Postat av: Laila

Sweet =)

2010-11-17 @ 20:17:52
http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sofia Lidman. 1995. Norrland SWE.